Εάν έχετε εμπειρία σε διοικητική θέση λογιστηρίου, γνωρίζετε όλη την παρακολούθηση του λογιστικού και εμπορικού κυκλώματος και θέλετε να εργαστείτε σε Πολυεθνική εταιρία leader στον κλάδο της βιομηχανίας, ως Προϊστάμενος Λογιστηρίου, όπου θα διαχειρίζεστε ομάδα λογιστηρίου και θα έχετε στόχο τη διασφάλιση της ορθής και ακριβούς εικόνας της οικονομικής κατάστασης της Εταιρείας, τότε αυτή η θέση Accounting Manager είναι για εσάς!
Department:
Λογιστήριο
Project Location(s):
Δυτική Θεσσαλονίκη
Education:
BSc / MSc Χρηματοοικονομική, Λογιστική
Αρμοδιότητες
- Διοίκηση και ανάπτυξη της ομάδας του λογιστηρίου
- Οργάνωση και επίβλεψη τηs ορθήs λειτουργίαs του Λογιστηρίου
- Ελεγχοs και διεξαγωγή των εργασιών του Λογιστηρίου- καταχωρίσεις παραστατικών, τήρηση μητρώου παγίων, υπολογισμόs μισθοδοσίαs, τήρηση εργατικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων, σύνταξη και υποβολή φορολογικών δηλώσεων ΦΠΑ, ΦΜΥ, εισοδήματοs και υποβολή δηλώσεων στο ΓΕΜΗ
- Παρακολούθηση και προετοιμασία cash flow
- Σύνταξη ετήσιων και περιοδικών οικονομικών καταστάσεων και αναφορών
- Συμμετοχή στο μηνιαίο reporting
- Συμμετοχή στη σύνταξη και παρακολούθηση του budget και των χρηματοοικονομικών εισροών και εκροών
- Κοστολόγηση και αξιολόγηση του κόστουs παραγωγήs
- Επίβλεψη τηs τιμολογιακής και πιστωτικήs πολιτικήs τηs εταιρίαs
- Ελεγχοs και παρακολούθηση δαπανών
- Ελεγχοs και παρακολούθηση των αποθεμάτων σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα
- Επικοινωνία με τράπεζεs και τιs δημόσιεs αρχέs
- Eπικοινωνία με τον υπεύθυνο μηχανογράφησηs για επίλυση τυχόν προβλημάτων
- Υποβολή προτάσεων προς τη διοίκηση για τη βελτίωση των εκτελούμενων εργασιών στο Λογιστήριο
Εμπειρία & γνώσεις
- BSc / MSc Χρηματοοικονομική, Λογιστική Αδεια Λογιστή Α τάξης
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού των ηλεκτρονικών συστημάτων: Taxisnet, ΕΡΓΑΝΗ, Sepenet, ΕΦΚΑ
- Εμπειρία σε θέματα κοστολόγησηs, cost controlling και credit control
- Εμπειρία σε οργανωμένο λογιστήριο 5 ετών τουλάχιστον, εκ των οποίων τα 3 έτη min σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
- Πλήρης γνώση των ΕΛΠ και της φορολογικής νομοθεσίας
- Εμπειρία διαχείρισης φορολογικών και οικονομικών ελέγχων
- Δυνατότητα κατάρτισης οικονομικών καταστάσεων και περιοδικών οικονομικών αποτελεσμάτων σε στενά χρονικά περιθώρια
- Γνώση χρήσης ERP και CRM συστημάτων
- Αριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Προσωπικά Χαρακτηριστικά
- Αναλυτική και συνθετική σκέψη
- Οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες
- Ικανότητα διαχείρισης, ανάπτυξης και υποστήριξης ομάδας
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
Παροχές
- Ανταγωνιστικός υψηλός Μισθός
- Extra παροχές σύμφωνα με το πρόγραμμα παροχών της εταιρίας
- Σύγχρονο και πολυεθνικό περιβάλλον εργασίας
- Εργασία σε ένα δυναμικό, ευέλικτο και ισότιμο περιβάλλον
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης εντός του Οργανισμού
Ενημέρωση: Μετά την αξιολόγηση των βιογραφικών, μόνο οι υποψήφιοι που πληρούν τις απαιτήσεις της θέσης θα ειδοποιηθούν για τα περαιτέρω βήματα. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας εδώ!