Εάν αναζητάτε το επόμενο επαγγελματικό σας βήμα σε θέση Γραμματείας, και σας αρέσει να ασχολείστε με πολλαπλά και διαφορετικά καθήκοντα, αγαπάτε την εξυπηρέτηση, δεν σας αρέσει η μονοτονία, και θέλετε να εργαστείτε σε σταθερό φιλικό συνεργατικό περιβάλλον δυναμικού κλάδου και καταξιωμένης εταιρίας, τότε περιμένουμε την αίτησή σας για αυτή τη θέση Γραμματείας!
Department:
Γραμματεία
Project Location(s):
Ανατολική Θεσσαλονίκη
Education:
Πτυχίο ΤΕΙ / ΙΕΚ / Κολέγιο
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
- Διαχείριση ηλεκτρονικής και έντυπης αλληλογραφίας
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών
- Επίβλεψη της εύρυθμης καθημερινής λειτουργίας του χώρου
- Εκδοση παραστατικών (δελτία αποστολής, τιμολόγια κα)
- Εξυπηρέτηση πελατών χονδρικής
- Αμεση συνεργασία με το λογιστήριο και υποστήριξη στα τμήματα αποθήκης και πωλήσεων
Εμπειρία & γνώσεις
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΙΕΚ/Κολεγίου
- Εμπειρία 1-3 ετών σε αντίστοιχη θέση γραμματείας, υποδοχής, εμπορικής διαχείρισης, επιθυμητή
- Αριστη γνώση MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ERP, CRM απαραίτητη
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας απαραίτητη
Προσωπικά Χαρακτηριστικά
- Υψηλές επικοινωνιακές Ικανότητες
- Ικανότητα εργασίας ομαδικά και αυτόνομα
- Οργανωτικότητα, μεθοδικότητα, προσοχή στην λεπτομέρεια, συνέπεια, ακρίβεια
- Επαγγελματική συμπεριφορά και ευγένεια
- Διάθεση για εργασία και συνεχή μάθηση
Παροχές
- Ανταγωνιστικός μισθός
- Ωράριο 8ωρο – 5νθημερο
- Εύκολη πρόσβαση στην εργασία
- Σταθερό περιβάλλον εργασίας που προάγει την ανάπτυξη και την καινοτομία
- Συνεχής εκπαίδευση, προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, και υποστήριξη
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης εντός της εταιρίας
Μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας εδώ!