Εάν έχετε εμπειρία στη λογιστική, σας αρέσει η οργάνωση και η έγκαιρη και σωστή διεκπεραίωση των εργασιών, χαρακτηρίζεστε από ομαδικότητα και αναζητάτε μια σταθερή εργασία σε ανθρωποκεντρικό περιβάλλον που προάγει την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, τότε περιμένουμε την αίτηση σας για αυτή τη θέση Βοηθού Λογιστή/ριας, σε καταξιωμένη εμπορική εταιρία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Department:
Λογιστήριο
Project Location(s):
Θεσσαλονίκη
Education:
ΑΕΙ / ΤΕΙ Λογιστικά, Χρηματοοικονομικά
Αρμοδιότητες
- Διενέργεια λογιστικών καταχωρήσεων
- Συμφωνία υπολοίπων προμηθευτών
- Προετοιμασία, Οργάνωση & Πληρωμή προμηθευτών (επιταγές, ηλεκτρονικές πληρωμές)
- Διαχείριση cash –flow, ταμείου, εισπράξεων – πληρωμών
- Ελεγχος τιμολογίων και δαπανών
- Καταχώρηση και έλεγχος τραπεζικών εργασιών
- Οργάνωση και τήρηση αρχείων
- Συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρίας
Εμπειρία & γνώσεις
- Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Λογιστικής, Χρηματοοικονομικής
- Εργασιακή εμπειρία 3 ετών σε θέση Λογιστηρίου, σε εμπορική / βιομηχανική εταιρεία ή λογιστικό γραφείο
- Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ, MS Office
- Άριστη γνώση προγραμμάτων ERP, CRM
Προσωπικά Χαρακτηριστικά
- Ευσυνειδησία και Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
- Διάθεση για εργασία και εξέλιξη
- Προγραμματισμός, οργάνωση, μεθοδικότητα, συνέπεια, ακρίβεια, σταθερότητα
- Επαγγελματική συμπεριφορά, ομαδικό πνεύμα και ευγένεια
Παροχές
- Σταθερός Ανταγωνιστικός μισθός και σταθερή σχέση εργασίας
- Συνεχής εκπαίδευση
- Αριστο φιλικό και συνεργατικό περιβάλλον εργασίας που προάγει την ισορροπία επαγγελματικής & προσωπικής ζωής
Ενημέρωση: Μετά την αξιολόγηση των βιογραφικών, μόνο οι υποψήφιοι που πληρούν τις απαιτήσεις της θέσης θα ειδοποιηθούν για τα περαιτέρω βήματα. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας εδώ!