Εάν έχετε εμπειρία στη λογιστική, σας αρέσει η οργάνωση και η έγκαιρη και σωστή διεκπεραίωση των εργασιών, χαρακτηρίζεστε από ομαδικότητα και αναζητάτε μια σταθερή εργασία σε ανθρωποκεντρικό περιβάλλον που προάγει την ισορροπία επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, τότε περιμένουμε την αίτηση σας για αυτή τη θέση Βοηθού Λογιστή/ριας, σε καταξιωμένη εμπορική και παραγωγική εταιρία με Διεθνή δραστηριότητα.
Department:
Λογιστήριο
Project Location(s):
Δυτική Θεσσαλονίκη
Education:
ΑΕΙ ή ΤΕΙ Λογιστικά, Χρηματοοικονομικά
Αρμοδιότητες
- Διενέργεια λογιστικών καταχωρήσεων
- Συμφωνία υπολοίπων προμηθευτών
- Προετοιμασία, Οργάνωση & Πληρωμή προμηθευτών (επιταγές, ηλεκτρονικές πληρωμές)
- Διαχείριση cash –flow, ταμείου, εισπράξεων – πληρωμών
- Ελεγχος τιμολογίων και δαπανών
- Παρακολούθηση μισθοδοσίας και εργασιακών θεμάτων (ΑΠΔ, ΦΜΥ)
- Καταχώρηση και έλεγχος τραπεζικών εργασιών
- Οργάνωση και τήρηση αρχείων
- Συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρίας
Εμπειρία & γνώσεις
- Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Λογιστικής, Χρηματοοικονομικής
- Εργασιακή εμπειρία 5 ετών σε θέση Λογιστηρίου, σε εμπορική / βιομηχανική εταιρεία ή λογιστικό γραφείο
- Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ, MS Office
- Άριστη γνώση προγραμμάτων ERP, CRM
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας και εμπορικής ορολογίας
Προσωπικά Χαρακτηριστικά
- Ευσυνειδησία και Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
- Διάθεση για εργασία και εξέλιξη
- Προγραμματισμός, οργάνωση, μεθοδικότητα, συνέπεια, ακρίβεια, σταθερότητα
- Επαγγελματική συμπεριφορά, ομαδικό πνεύμα και ευγένεια
Παροχές
- Σταθερός Ανταγωνιστικός μισθός και σταθερή σχέση εργασίας
- Extra παροχές σύμφωνα με το πρόγραμμα παροχών της εταιρίας
- Συνεχής εκπαίδευση
- Αριστο φιλικό και συνεργατικό περιβάλλον εργασίας που προάγει την ισορροπία επαγγελματικής & προσωπικής ζωής
Μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας εδώ!