Εάν έχετε εμπειρία σε διοικητική θέση λογιστηρίου, γνωρίζετε όλη την παρακολούθηση του λογιστικού και εμπορικού κυκλώματος και θέλετε να εργαστείτε ως Προϊστάμενος Λογιστηρίου σε καταξιωμένη εταιρία leader στον κλάδο του εμπορίου και της βιομηχανίας μηχανολογικού εξοπλισμού, όπου θα διαχειρίζεστε ομάδα λογιστηρίου και θα έχετε στόχο τη διασφάλιση της ορθής και ακριβούς εικόνας της οικονομικής κατάστασης της Εταιρείας, τότε αυτή η θέση Προϊστάμενος/η Λογιστηρίου είναι για εσάς!
Department:
Λογιστήριο
Project Location(s):
Δυτική Θεσσαλονίκη
Education:
ΑΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης
Αρμοδιότητες
- Διοίκηση και ανάπτυξη της ομάδας του λογιστηρίου
- Οργάνωση και επίβλεψη τηs ορθήs λειτουργίαs του Λογιστηρίου
- Οργάνωση και έλεγχοs των εργασιών του Λογιστηρίου- καταχωρίσειs παραστατικών, τήρηση μητρώου παγίων, υπολογισμόs μισθοδοσίαs, τήρηση εργατικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων, σύνταξη και υποβολή φορολογικών δηλώσεων ΦΠΑ, ΦΜΥ, εισοδήματοs και υποβολή δηλώσεων στο ΓΕΜΗ
- Σύνταξη ετήσιων και περιοδικών οικονομικών καταστάσεων και αναφορών
- Συμμετοχή στο μηνιαίο reporting
- Συμμετοχή στη σύνταξη και παρακολούθηση του budget και των χρηματοοικονομικών εισροών και εκροών Κοστολόγηση και αξιολόγηση του κόστουs παραγωγήs
- Επίβλεψη τηs τιμολογιακή και πιστωτικήs πολιτικήs τηs εταιρίαs
- Ελεγχοs και παρακολούθηση δαπανών
- Ελεγχοs και παρακολούθηση των αποθεμάτων σε συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα
- Επικοινωνία με τράπεζεs και τιs δημόσιεs αρχέs
- Eπικοινωνία με τον υπεύθυνο μηχανογράφησηs για επίλυση τυχόν προβλημάτων
- Υποβολή προτάσεων προς τη διοίκηση για τη βελτίωση των εκτελούμενων εργασιών στο Λογιστήριο και στο Οικονομικό Τμήμα
Εμπειρία & γνώσεις
- Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης
- Αδεια Λογιστή Α τάξης
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού των ηλεκτρονικών συστημάτων: Taxisnet, ΕΡΓΑΝΗ, Sepenet, ΕΦΚΑ
- Εμπειρία σε θέματα κοστολόγησηs, cost controlling και credit control
- Εμπειρία σε οργανωμένο λογιστήριο 5 ετών τουλάχιστον, εκ των οποίων τα 3 έτη min σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
- Πλήρης γνώση των ΕΛΠ και της φορολογικής νομοθεσίας
- Εμπειρία διαχείρισης φορολογικών και οικονομικών ελέγχων
- Δυνατότητα κατάρτισης οικονομικών καταστάσεων και περιοδικών οικονομικών αποτελεσμάτων σε στενά χρονικά περιθώρια
- Γνώση χρήσης ERP και CRM συστημάτων
Προσωπικά Χαρακτηριστικά
- Αναλυτική και συνθετική σκέψη
- Οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες Ικανότητα διαχείρισης, ανάπτυξης και υποστήριξης ομάδας
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ομαδικό πνεύμα εργασίας
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
Παροχές
- Ανταγωνιστικός Μισθός
- Extra παροχές σύμφωνα με το πρόγραμμα παροχών της εταιρίας
- Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης εντός της εταιρίας
Μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας εδώ!